21 October 2012

Analog photography ♥






 Swimming in October :)





 Baby-bump  21 weeks




 Dress: ZARA
Bag: 2nd hand
Shoes: No name (Bingo)

This is my analog camera - PRAKTICA L.
Not exactly mine, I borrowed it from my (soon to be) father-in-law. :)
They bought this camera in 1973., and the last one was produced in 1974. 
This camera is literally a diamond!
I love all of the shots and it seems like the colors are exactly the same as I saw them through  
the lens that day.
The last four photos were taken with a digital camera.

Prije par mjeseci posudih ovaj analogni foto-aparat od Gošinih roditelja - PRAKTICA L.
Koji je jako težak! :)
Kupljen je 1973., google kaže da je poslednji proizveden 1974., pogledajte rezultate...
Oduševljena sam konačnim izhodom. Ovaj foto-aparat je pravi dijamant.
Boje su identične kao što sam ih vidjela taj dan, a fotografije vjerno prenose atmosferu, sjetne su i tople.
Zadnje četiri fotografije su uslikane digitalnom kamerom.

* Bebač i ja smo odlično, u 21. sedmici.

♥ Selma

18 comments:

  1. Ti analogni fotoaparati su savrsenstvo. Moji su imali jedan Polaroid, ali je pokvaren. Tvoje fotke s mi kao i uvijek savrsene...*-*
    Uzivaj...:)

    ReplyDelete
  2. Bez obzira na svu prednosti današnje tehnoligije, analogne fotografije su mi još uvijek najdraže! Uvijek se nekako raznježim gledajući ih!
    21 sedmica <3<3

    ReplyDelete
  3. slažem se! I ja imam practicu, neznam iz koje godine ali definitivno najbolji! Analogni fotichi su savršenstvo, puno bolji od digitalaca, a nikakvi instagrami im ne mogu konkurirati! Imam toliko odličnih analognih slika, ali treba to skenirati a skener mi ne radi :( Odlične su ti slike! Lijepa haljina, super izgledash! Da je barem tu Zagrebu tako toplo da i dalje mogu nositi haljineeee...
    Happy 21 tjedan i puuuuno pozdrava budućoj mami, predivna si!
    Pozdrav
    Čitamo se :)

    ReplyDelete
  4. Moj dečko ima jedan stari i već odavno ga namjeravamo posuditi i vidjeti je li u radnom stanju.
    Joj, sretno tebi i bebaču, kako si slatka!
    Tuzla mi je prekrasna.

    ReplyDelete
  5. mozda zvuci otrcano, ali analogne fotografije imaju dusu, neki svoj sarm :)

    ReplyDelete
  6. Divne su fotke, analogne prosto imaju dushu. :) Ti si preslatka sa baby bump-om. :))

    ReplyDelete
  7. Super su fotografije.
    Btw, divno izgledas :)

    ReplyDelete
  8. 4, 9. i poslednja slika su savrsene! <3

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Divne fotografije! Obožavam analogiju! A ti izgledaš sjajno, trudnoća ti baš divno pristaje! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  10. Lepa trudnica :)) Sta nosis,decak il devojcica?:)

    ReplyDelete
  11. these pictures are awesome, madame! i'm such a fan of analogue pics! i just uploaded some i took with my lomography, it's just not the same thing! :)

    kissboombang.
    bonnie + kleid

    ReplyDelete
  12. divna si! <3

    naravno, analog - forever!

    ReplyDelete
  13. joj razlika je ogromna i prekrasne su slike. ti si jako slatka, uzivaj u blazenom stanju ;)
    kiss
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...