08 February 2013

Lomo ❤ love

1
 Swimming-pool, Hotel Tuzla 2o12.

2

3
Esma 

4

5

6
January 2o12.

7

8

9

10
 Amra ♥ 

11

12
Dino ♥ 

13

14
Baby-bump 35 weeks / January 2o13.

15

16
Tuzla, January 2o13.



I made these cool photos with this little plastic-fantastic camera.
You can find the camera HERE! "Action Sampler Clear"
Lomography, of course 
they have so great and perfect designed analogue cameras.



I used just one film the whole year. With 36 shoots trough the year :)
This camera is special because it is supposed to make 4 consecutive images on one print.
It takes 4 photos in a few seconds, if you jump or change your facial expressions
the motion will be captured (photos 7, 9, 12, 15).


Definitely my favorite analogue camera is Praktica L (you can see the photos HERE and HERE),
so I use it more often than my Mini Diana (here) and this Action Sampler Clear.



Ovo je moj plastično-fantastični analogni foto-aparat,
on pravi ove vesele i divne fotke.
Možete ga pogledati ovdje: "Action Sampler Clear"
Proizvodi ga "Lomography" naravno 
svaki apart im je pravi slatkiš.



Ubacila sam samo jedan film i slikala tokom  2o12. godine... 
Možete li da zamislite količinu sreće i iznenađenja  koju sam doživjela kad sam pokupila negativ iz 
foto-radnje?!
Posebnost ovog aparata se ogleda u tome što hvata 4 slike (koje slijede) u kratkom vremenskom periodu
(par sekundi, možda). Ako skočite, mijenjate facijalne ekspresije ili pustite balon da leti...
on će uhvatiti kretnje. (Slika 7, 9, 12 i 15).
... i proizvodi tako simpatičan zvuk dok slikate, zzzzzz ❤ ❤ 

Imam 3 analogna foto-aparata (za sad :).
Najradije koristim Praktiku L, jer pravi najljepše fotke na svijetu (možete ih vidjeti OVDJE I OVDJE),
Mini Dianu malo rijeđe koristim (ovdje) kao i ovaj plastično-fantastični aparat.

Zaluđena analognim fotografijama. Ljubav. 


Selma

6 comments:

  1. A gde si je naavila ako nije tajna? Deluje mnogo zabavno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobila sam ga od covjeka koji radi u foto-radnji, jer mu je bilo cudno sto razvijam film (pored digitalnog aparata) :)

      Mini-Dianu (moj pink Lomo aparat) sam narucila.
      Lomo Shop ima u Becu, a mislim da se moze naruciti i preko interneta.

      :)

      Delete
  2. Stvarno je aparat ludo sladak.Mnogo mi se svidjaju te fotografije, jedna za drugom.
    Ja bih isto htela malo vise da se pozabavim analognim, ali za sada nemam fotic za to.
    Nadam se jednog dana da cu se docepati nekog dobrog. :)

    Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu <3

    ReplyDelete
  3. Baš su lijepe, za neke mi je žao što nisu veće, da sve dobro osmotrim :)

    ReplyDelete
  4. omg, i really love all the photos, i have same camera too but i never use it anymore, your photos makes me smile <3
    I'm following you now, mind to follow back? Kisses :*

    ReplyDelete
  5. Vrlo zanimljive fotografije ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...