17 March 2014

The Pepita Dress










Dress: thanks to PERSUN MALL
Shoes: DEICHMAN
Sunnies: LINDEX
Scarf & Purse: 2ND HAND 
Parka / Cape: PATRICE BREAL / AZEL FRANCE

Photography: NURA


Isn't the weather perfect for my new skater dress from Persun Mall ?!
Combination of my favourite winter patterns, pepita and glen check pattern, makes this dress one of my favourite, ever.

I wear my floral russian scarf literally every day;
this season with my new fragrance from Hermès - Un Jardin sur le Toit.
Gorgeous fragrance, so natural and fresh, you can feel apple, pear and rose scent the whole day long.
Gift from my big sister B. 

Springing into Spring!




Konačno je tu! Moja nova Persun Mall  haljinica. 
Pepito i karo, kombinacija mojih omiljenih uzoraka za zimu.

Nosim i najdraži ruski šal, kao i svaki drugi dan, ali danas on miriše na proljeće, na jabuke i ruže.
Moj novi parfem Hermès - Un Jardin sur le Toit - poklon od moje sestre B. 

Veselo skakućem u proljeće.
I vama želim isto!


Selma

12 comments:

  1. Prelepa haljinica, taman da na pravi nacin uveseli prolecne dane!
    Odlicna kombinacija pepito & karo :))
    Jos plus sve zacinjeno stylish naocarama i divnom ruskom maramom, savrsenstvo <3

    ReplyDelete
  2. That dress is so pretty and your legs look amazing in those tights :)

    ReplyDelete
  3. Haljina je predivna! Dopada mi se kako si je iskombinovala! x

    ReplyDelete
  4. Jao, ovo je meni toliko predivno da ne mogu vjerovati! Crno-bijelo je dobilo sasvim novu dimenziju, različiti uzorci su odlični, a posebno mi se sviđa što si nabacila ovu maslinastu jaknu i tu maramu s ružama! Oduševljena!!! ILina

    ReplyDelete
  5. dugo vec trazim takvi maramu <3
    kosulja i marama daju takvu ozbiljnost haljini, na prve dve slike si devojcica, a posle zena zmaj ;)

    ReplyDelete
  6. haljina je predivna a sal se savrseno uklapa xx

    ReplyDelete
  7. Prelepo izgledas! Kosa ti je mnogo lepa, ne znam da li je namerni ili nenamerni ombre, ali super ti stoji, jer ti ta tamnija gore lepo ide uz obrve, a plava dole ti lepo naglasi crte lica..bas lepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ombre je namjerni, definitivno najlaksa boja za odrzavati ;)
      Hvala mnogo!

      Delete
  8. mnogo mi se dopada haljina, zapravo dopada mi se kako si je ukombinovala s a maslinasto zelenom jaknicom i tom maramom! ekstra!

    ReplyDelete
  9. Sviđa mi se ova naizled nespojiva kombinacija jakne i haljine. Zaista šik, nekako je govori da si dama koja može sve! Marama mi je divna, mama je imala negdje sličnu, danima "googlam" po njenim ormarima ali nikako da je nađem ;(...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...